Odpowiedzi

2010-04-12T21:48:43+02:00
Droga ( ktos tam ;D)
Chciałabym cie zaproscić na sztuke moliera "Skąpiec" , która odbędzie się dnia 15.05.2010r o godzinie 18.30 w Miejskim Domu Kultury ( np). Obecność obowiązkowa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:49:26+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy całą Szkołę Podstawową w Pniewniku na sztukę teatralną pt...Skąpiec" . Jest to przedstawienie na podstawie książki Moliera. Odbędzie się ono 15.01.2010r. o godzinie 13.30 na sali gimnastycznej. Po spektaklu odbedzie się konkurs z nagrodami. Liczymy na Wasze przybycie.
Samorząd szkolny



8 4 8
2010-04-12T21:50:27+02:00
Kraków, 20 czerwca 2010r
Premiera
o 17.00dnia 14 sierpnia 2010 roku w teatrze narodowym odbędzie się się premiery spektaklu "skapiec" w rerzyserii Andrzeja Wajdy. Z tewj okazji pragnę panią serdecznie zaprosić na tą niezwykłą uroczystość.Zapewniamy miejsca na honorowych miejscach jak i wejście poza kulisy.
w spektaklu wystąpią tak wspaniali aktorzy jak ;Robert Pattison, julia roberds
serdecznie zapraszamy
sponsorzy
5 3 5