Odpowiedzi

2010-04-12T21:49:13+02:00
Oszukałem ich wszystkich a najbardziej siebie czyli , że oszukał wszystkich swoich przyjaciół powiedział im np że Nauczyłł sie na ten sprawdzian , lecz tak naprawde nic nie umiee bo czas który miał po święcić na naukee wykorzystał na zabawee z kolegami. To wyjaśnia to ze okłamał wszytskihc swoich przyjaciół , mówiąc i zakładają ze umie na psrawdzian i ze dostatnie dobra ocene , a jednoczesnie siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:52:09+02:00
Słowa "Oszukałem ich wszystkich. Ale najbardziej samego siebie" znaczą, iż osoba wypowiadająca te słowa, przyznaje się do kłamstwa. Przytakuje, iż źle postąpił, ale przedewszystkim w stosunku do siebie. Wątpliwe jest tylko to, czy zrobił to, ponieważ chciał sobie samemu udowodnić, że prawda jest inna, czy dlatego, iż ktoś go do tego zmusił. Niestety na to pytanie może odpowiedzieć tylko jedna osoba, a mianowicie ta, przez która zadajemy sobie ten dylemat. Prawdziwą odpowiedź znajdzie on w sumieniu.
2 3 2