Odpowiedzi

2010-04-12T21:59:09+02:00
W 1:

1-B
2-C
3-A
4-E
W tej rozgrzewce:

1. Może być book/story
2. band
3. tego nie wiem
4. actor
5. writer
W 2:

1.C
2.B
3.A
4.C
5.C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:59:33+02:00
Zadanie 3 - czytanka
1b (nie C, bo B pozwala na płynne przejście od obecnego stanu do początków zespołu)
2d
3a
4e

rozgrzewka 3
1 novel
2 band
3 ballet
4 movie star
5 writer

zadanie 3 - wielokrotny wybór
1a (C to jest zapytanie, czy koleżanka idzie - czy ma taki plan. A tj zaproszenie)
2c (nie B, bo do nauczyciela nie zwracamy się per 'teacher' ale 'pan/pani - mr/mrs)
3b (w A pada stwierdzenie, że muzyka rock jest dla nich zła, a chcemy powiedzieć że nie podoba nam się tylko ta konkretna płyta. nie mamy nic do muzyki rock w ogóle.)
4c
5c
2010-04-12T22:28:01+02:00
Linkin park
1 b
2 d
3 a
4 e

rozgrzewka:
novel
band
ballet
star
writer


1a
2c
3b
4c
5c