Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:52:17+02:00
Jesli chcesz sie na maxa przygotowac, mozesz zrobic pokaz slajdow, to zaciekawi uczniow i bedziesz miala sciagawke. Mozesz popierac to przykladami z telewizji, filmow, ksiazki. Dla mnie suche przemowy katechety sa zawsze nudne wiec moze sprobuj czegos innego;D Powodzenia;]
3 2 3
2010-04-12T22:06:59+02:00
Możesz jeszcze poszukac w internecie...
1 5 1