Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:53:24+02:00
A)
3x-3=0
3x=3
x=1
b)
-7x²+14x=3x-1
-7x²+14x-3x=-1
-7x²+11x=-1
x(-7x+11)=-1
x=-1/-7x+11
c)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10
x=-5
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T21:54:33+02:00
3(x-1)=0
3x-3=0
3x=3
x=1





4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6+4
-2x=10
x=-5
2010-04-12T21:59:19+02:00
3(x-1)=0
3x-1=0
x=3x

-7x(x-2)=3x-1
-7x-14=3x-1
-7x-3x=14-1
-10x=13|:(-10)
x=1,3

4(x-1)=6(1+x)
4x-4=6+6x
4x-6x=6-4
2x=2|:(2x)
x=1