Odpowiedzi

2010-04-12T21:55:40+02:00
Coca-cola -poniewaz jest bardzo realistyczna
papier welwet- lubie zwierzeta
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:56:49+02:00
Lodów "koral" z Nataszą Urbańską. - Ciekawa muzyka, taniec.

NA TVN o Katastrofie - Cchiałem się dowiedzieć o tym więcej.

Pan Chłodek. - Chciałem się dowiedzieć po co go zrobili, co on ma przedstawiać.

Ubezpieczenie z reklamą "Drwali" coś takiego. "Stary wystepujemy w porabanej reklamie" - Była śmieszna, inna niż tradycyjne.

Pół tony człowieka na Discovery Travel&"Living - Chciałem dowiedzieć się o jego zyciu..
2 5 2