Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:53:27+02:00
X - wynagrodzenie pana Kowalskiego
x+200 - wynagrodzenie pani Kowalskiej

12*(x+x+200)=48 000
12*(2x+200)=48 000
24x+2400=48 000
24x=48 000-2400
24x=45600 |:24
x=1900

1900+200=2100
1 5 1
2010-04-12T21:55:02+02:00
Mam z tego rozdziału wszystkie zadania więc pisz :))) (prawie wszystkie)
pan K-x
pani K x+200
rocznie 48tyś
12(x+x+200)=48000
12x+12x+2400=4800
24x=45600
x=1900
1900+200=2100
pani kowalska 2100 a pan kowalski 1900 :)
2010-04-12T22:01:18+02:00
Z układu równań:
x- wypłata Kowalskiego
y- wypłata Kowalskiej

x + 200= y
12(x+y)= 48000

x=y-200
12(x+y)=48000

12(y-200+y)=48000
12y -2400 +12y=48000
24y=50400| 24
y=2100
x=2100- 200
x=1900
Odp : miesięczne wynagrodzenie pani kowalskiej to 2100 zł, a pana kowalskiego 1900zł :)