Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:10:53+02:00
Nad samymi bramami niebios stanie człowiek ubrany w przeszłość i wiedzę całego świata.
Już za bramą będzie tętnić miłością i dobrem.
To tu znajdą się Ci którzy według Boga godnie zasługują na to miejsce.
Gdy wejdzie się za bramę wybaczenia czuć że droga życia miała sens by zaznać niebie szczęście.
Aby zasłużyć na Niebo trzeba było choć częściowo stworzyć je na ziemi i radować się nim jednak sprzeczności losu niszczyły dobro, stwarzały się problemy, terroryzm, wojny, kłótnie.W niebie można już odpocząć od problemów tu wszystko jest doskonałe i piękne jak by nigdy nie naruszone. I znów pewnie zobaczymy się z rodziną bo gdy odchodzili nie mówiliśmy im ,,żegna'' lecz ,,do zobaczenia'' wszystko tu wraca do normy o której marzyliśmy, jest tu spokój którego nie zaznajemy zawsze na Ziemi i odnajdziemy tu miłość której każdy pragnie.
2010-04-12T22:47:08+02:00
Kazdy niebo wyobraza sobie inaczej . W moim przypadku jest to okres mojego młodzieńczego zycia . Wtedy przezywa sie najlepsze chwile do których chce sie powracać. W niebie bede mieć .. Lat . bede miec wszystko o czym zawsze marzyłem/am .
2 5 2