Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:00:02+02:00
Wymiary działki w rzeczywistości:
30m x 60m= 3000cm x 6000cm

Skala planu 1:150 , co oznacza,że 1 cm na planie równa się 150cm w rzeczywistości

Obliczanie wymiarów działki na planie:
3000cm : 150= 20cm
6000cm : 150= 40cm

Odp:
Działka na tym planie będzie miała wymiary 20cm x 40cm.
2010-04-12T22:03:09+02:00
30÷150=0,2
60÷150=0,4
Działka na planie będzie miała wymiary 20cm ×40cm