Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T15:38:49+01:00
Plakat teatralny ma zachęcić ludzi do brania udziału w oglądaniu spektaklu.Ma podać na tematykę wystawianej sztuki.
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:41:46+01:00
Plakat teatralny:przykuwa uwage osoby i zaciekawia ja swoja trescia zachecajaca do obejrzenia danej sztuki co w konsewencji prowadzi do kiludziesiecioosobowej publiki siedzacej na sali

inna wersja

Zachęca ciekawą ilustracją oraz interesującym opisem do obejrzenia spektaklu , który ten plakat promuje. Przynosi to korzyści dla organizatorów spektaklu - im więcej osób plakat teatralny zachęci to przybycia na spektakl tym więcej będzie pieniędzy - zysku.

No to daj to obiecane naj ;]
79 3 79
Komentarz został usunięty
pomogło dzięki
Wielkie dzięki, bardzo mi pomogło :D
Proszę bardz masz te swoje naj :)
2009-11-04T15:42:08+01:00
Plakat teatralny pełni Funkcję ogłoszenia i zachęcania ludzi
20 3 20