Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T21:57:45+02:00
Bo,ale,że,więc,dlaczego,dlatego,ponieważ
14 4 14
2010-04-12T22:00:43+02:00
Nie stawiamy przecinka przed :

i , oraz , a , ani , ni , albo , lub , czy , bądź , tudzież .

Jeżeli w zdaniu są dwa spójniki, to przecinek wstawiamy przed drugim spójnikiem, np.:

Nie kupiłam ani butów , ani skarpet .

Zdanie pojedyncze :
To była kłótnia między Olą a Arkiem .

Zdanie złożone :
Byłam w górach , a mój wujek został w domu .

Nie byłam w górach , dlatego że zachorowałam .
Nie znoszę , gdy kłamiesz .
Przeproś ją lub wyślij miły list .
Tomek czuł się samotny , mimo że wszyscy go lubili .
27 4 27