Odpowiedzi

2010-04-12T22:05:41+02:00
Góra 0,4375 - (-1,4) dół 3- 6,2/3 +0.25 =
góra 1,8375 dół 3-6,8/12 +3/12+
góra 1,8375 dół -3,5/12 = około 0.54
1 5 1
2010-04-12T22:07:56+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:20:23+02:00
0,125 * 3 ⅕ -(0,24:0,12) * (- ³/₅)
_______________________________ =
10 : 3⅓ - 6 ⅔ + 1 ⁷/₂₀ : 5,4


0,125*3,2-2*(-0,6)
___________________ =
10*3/10-6⅔+1,35:5,4

0,4+1,2
__________ =
3-6⅔+0,25

1,6
=________=
3,25-6⅔

1,6
=__________________ =
3i75/300-6i200/300

1,6
=__________ =
-3i125/300

=1,6:(-3i5/12)=16/10*(-12/41)=-96/205
1 5 1