Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ptrc
  • Rozwiązujący
2009-11-04T15:42:03+01:00
Moim zdaniem oznacza to, że każdy naród posiada kapłanów takich których sobie zjednoczył, zaufał. Znaczy to, że każdy naród posiada takich kapłanów o jakich prosi i sam decyduje kim będą Ci kapłani ;)
25 3 25
2009-11-04T15:42:19+01:00
To znaczy że takiego jakiego sobie wybierzesz takiego będziesz miał
13 2 13
2009-11-04T17:27:50+01:00
Człowiek modlił sie do diabła to jego kapłanem jest diabeł
11 1 11