Odpowiedzi

2010-04-12T22:12:27+02:00
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosic SZ.P. Małego Księcia na Ziemię, aby towarzyszył mi w uroczystości sadzenia róż, która odbędzie się dnia 15 kwietnia (tj. czwartek) 2010 r., o godzinie 10.00 w szklarni przy ulicy Różowej 35/6.
Będę z radością i niecierpliwością oczekiwał Twojego przybycia.

Dawid. ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:13:35+02:00
Witam!


Serdecznie zapraszam Małego Księcia do przyjazdu na naszą planetę Ziemię w celu.........................................(cel podróży). Spotkanie odbędzie się w...........................................(miejscowośc) o godzinie.................................(godzina). Mam ogromną nadzieję że pan przyjmie nasze zaproszenie.
..............................(adresat)









Mam nadzieję,że praca jest miarę dobralub poprawna.
Sorki zabłędy.
1 4 1