Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T15:41:24+01:00
Warto mieć własną biblioteczkę gdyż można znaleźć w niej dużo ciekawych rzeczy .Można wciągnąć się w świat ludzi żyjących w tych książkach.Poza tym łatwiej będzie nam później przyswoić wiedze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:44:31+01:00
1. Ksiąki przydają się do odrabiania pewnych lekcji.
2. Jest to oszczędność czasu, bo nie musimy iść do wypożyczalni książek bo mamy ją w swoim domu.
3. Jest to rozrywka dostępna o każdej porze.