Bardzo proszę o pomoc na zaraz!!!!!Muszę napisać menu restauracji(przystawki,desery i inne dania<sosy itp.>) po angielsku.Należy podać też ceny i nazwę restauracji.Jeśli to możliwe proszę o jakieś normalne dania typu zupa pomidorowa.Daje naj;P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:14:56+02:00
Sanny Garden Bistro
Menu
Meat
roast beef..............10.75
roast chicken..........10.50
lamb kebab.............9.95
steak tartare...........10.75

Fish
fish soup................7.25
grilled sardines.........6.75
baked salmon...........9.50

Pasta
spaghetti bolognese.....8.25
lasagne...................8.75
ravioli....................7.50

Side orders(all at 3.50)
garlic bread
baked potatoes
chips
rice
green salad

Dessert(all at 5.95)
fruit salad
apple pie and cream
cheesecake
fresh fruit

Drinks
mineral water........2.50
cola,lemonade,tea,coffe,fruit juice............5.20


wszystko w tej ich walucie ;)
1 5 1
2010-04-12T22:20:09+02:00
SouP
Main dishes:
Fish with chips 20 zł
Meat with salad and chips 34 zł
Baked chicken legs 30 zł
Dumplings 13 zł

Salads:
Salad with tuna 10 zł
Salad with mushrooms 11 zł
Salad with crab 12 zł
Salad with celery 13zł

Soups:
Goulash soup 14 zł
Cream of cauliflower 16 zł
Cream of broccoli 16 zł

Deserts:
Ice cream and fruit 13 zł
Cheesecake 14 zł
Apple pie with vanilla sauce and vanilla ice cream 16 zł

Drinks:
Fruit juices 5, 90 zł
Mineral water 2.90 zł
Carbonated beverages 1.90

Mysle ze pomoglam
dasz naj


1 5 1