Odpowiedzi

2010-04-12T22:05:21+02:00
A srednio bo się juz to umie ^^
2010-04-12T22:10:19+02:00
Fajne. mogę ukrywać foldery do których nikt mi nie wejdzie .
(wcześniej siostra chodziła mi po folderach )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:12:34+02:00
Przydał mi się bardzo, dowiedziałem się niektórych rzeczy których wcześniej nie wiedziałem np. tego że nie wiedziałem jak potem otworzyć ten folder lub jak go usunąć. Serdeczne dzięki za te wskazówki. Czekam z niecierpliwością na kolejne filmiki.
Pozdrawiam serdecznie
1 5 1