Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:09:14+02:00
zabija siostrę. Następnie wyrzeka się swojego pochodzenia, gardzi nawet własną matką. jest w stanie zabić wszystkich, którzy staną jej na drodze. Bez namysłu pozbywa się kolejnych przeciwników. Zabija swojego dawnego kochanka Grabca. Nie cofa się też przed zbrodnią mężobójstwa. W końcu, gdy udaje jej się sięgnąć po władzę, sama na siebie wydaje wyrok śmierci. Siły wyższe wykonują wyrok.
2 4 2
2010-04-12T22:09:19+02:00
Zabinie aliny
oszukanie matki i kirkora
zabicie "krola kwiatow"?
zabicie wspolnika
zabicie kirkora
wygnanie matki z palacu
w koncu samobujstwo poprzez osad wszystkich zbrodni jakie uczynila
4 4 4