Odpowiedzi

2010-04-12T22:11:19+02:00
Rosjanie wymordowali kwiat polskiej inteligencji oraz wiele innych ważnych osobistośći. Poza tym było to coś nieludzkiego zeby wymordowac ok 22tyś ludzi i zakopywac ich w jednym dole.
Pamiec o poległych to nasz obowiązek, walczyli oni za to abysmy my mogli byc teraz wolni.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:15:01+02:00
Przede wszystkim dlatego, że to byli Polacy. Katyń jest symbolem mordu na polskiej inteligencji. W sposób bestialski i okrutny traktowani byli nasi przodkowie. Zginęło ich bardzo wielu, dlatego też nie możemy zapominać o tak tragicznym wydarzeniu. Dodam też, że to co się wydarzyło w Smoleńsku również będzie niezapomnianym zdarzeniem.
2 5 2