Odpowiedzi

2010-04-12T22:15:58+02:00
Można stosować wodę destylowaną, dlatego że woda ta nie zawiera soli mineralnych oraz większości innych substancji zanieczyszczających.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:18:55+02:00
W chłodnicach samochodowych należy stosować wodę destylowaną, ponieważ jest ona odpowiednio oczyszczona ze zbędnych jonów i soli mineralnych, natomiast woda wodociagowa mozna powiedziec ze jest brudna, zanieczyszczona przez mikroorganizmy ktore moglby uszkodzic chlodnice
7 3 7