Odpowiedzi

2010-04-12T22:41:57+02:00
Buddyzm – system filozoficzno-etyczny uznawany przez wielu ludzi za religię, rzadziej za psychologię.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:45:09+02:00
Buddyzm- religia nieteistyczna
jest religią, w której pojęcie Boga odgrywa drugorzędne (bądź nawet żadne) znaczenie, zaś ostatecznym celem wszystkich buddystów jest osiągnięcie oświecenia i wyzwolenie się z kręgu uwarunkowanych cierpieniem egzystencji.

Mam nadzieję że pomogłam :)
5 3 5