Odpowiedzi

2010-04-12T22:21:18+02:00
A) no więc tak: ciało a zwłaszcza mięśnie nóg są tak naprężone gdy biegniesz ze musisz je rozgrzać strasznie by efekt był nieziemski reakcja jest taka że szybko oddychasz i mięśnie automatycznie sa rozgrzane a reakcja jest taka ze poprpstu gibkość ciała potrzebna
b) musisz utrzymać pion przy jezdziie na łyżwach chodzi o to że musisz być nastawiony dość dobrze by szybko się poruszać praca n óg jest bardzo ważna bo twoja reakcja na poruszanie nóg musi być szybka
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:21:39+02:00
Odp.
Podczas skoku w dal:
-uderzenie w deskę (akcja), odbicie i lot ,reakcja.
Podczas jazdy na łyżwach:
-uderzenie w płaszczyznę lodu (akcja),ślizganie się po lodzie (jazda)-reakcja.
9 4 9