Odpowiedzi

2010-04-12T22:25:03+02:00
A) 7 do ptęgi -1+x= 7 do potgi 2
-1+x=2
x=3

b)2do potęgi -3* 2 do potęgi 4-x= 2 do potęgi x/2-1/2
2 do potęgi 1-x+ 2 do potęgi x/2-1/2 i obie strony razy 2
2-2x=x-1
3x=3
x=1
2010-04-12T22:29:50+02:00
Rozwiąż równania:
a) (1/7) do potęgi 1-x = 49

-1+x=2
x=3

b) 0,125 x (√2) do potęgi 8-2x = √2 do potęgi x-1

1-x=0,5x - 0,5
x=1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:41:02+02:00
Rozwiąż równania:
a) (1/7) do potęgi 1-x = 49
7 do potęgi -(1-x) = 7²
-1+x=2
x=3

b) 0,125 do potęgi x * (√2) do potęgi 8-2x = √2 do potęgi x-1
(1/8)do potęgi x * 2 do potęgi 1/2*(8-2x) = 2 do potęgi1/2( x-1)
2⁻³do potęgi x* 2 do potęgi 1/2*(8-2x) = 2 do potęgi1/2( x-1)
2 do potęgi -3x+ 1/2*(8-2x) = 2 do potęgi1/2( x-1)
-3x+ 1/2*(8-2x) = 1/2( x-1)
-3x+ 4-x= 1/2 x-1/2
-3x+ 4-x= 1/2 x-1/2
-4x- 1/2 x=-1/2+3
-4,5x=2,5
x=5/2*(-2/9)
x=-5/9