Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:31:27+02:00
Lew silny dzieki czemu moze zabic ofiary wieksze od siebie
hieny jedzą padline, kontroluja znaczny teren gdzyz nie są w stanie same zabic wielkiego zwierza zeby sie najesc wiec muszą cos komus zabarac
zyrafy sa wysokie dzieki czemu mogą jesc niedostepny dla innych pokarm
19 4 19
2010-04-12T22:37:00+02:00
KOMENSALIZM- rodzaj współżycia populacji który niesiw kożyżsi dla jednej z nich i nie szkodzi drugiej => hiena zjada zesztki jedzenia które 'pozostawił' lew:)
30 4 30
2010-04-12T22:48:32+02:00
Lew- silne mięśnie, mocne łapy, pazury, zęby, żyją w stadach
Hiena- żyje w stadach, dobry węch, przednie kończyny dłuższe
Żyrafa- długa szyja, charakterystyczne ubarwienie
31 4 31