Odpowiedzi

2009-11-04T15:43:25+01:00
Półwysep Bałkański ,Zatoka Pucka, Półwysep Helski,Morze Bałtycki , morze śródziemne ...
18 2 18
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T15:47:52+01:00
Morza:śródziemne,czarne,kaspijskie,bałtyckie,norweskie,tyrreńskie,jońskie,północne,
półwysep:iberyjski,skandynawski,
wyspy:wielka brytania,włochy,korsyka,sardynia
zatoki:fińska,biskajska,botnicka
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T15:53:06+01:00
Wyspy:
Wielka Brytania, Islandia, Irlandia, Wyspa Północna, Spitsbergen Zachodni, Wyspa Południowa, Sycylia, Sardynia, Ziemia Północno-Wschodnia, Korsyka, Kreta, Zelandia, Kołgujew, Ziemia Edge'go, Eubea, Majorka, Wajgacz, Korfu, Jan Mayen, Malta, Elba

Półwyspy:
Skandynawski, Bałkański, Iberyjski, Apeniński, Kolski, Krymski, Jutlandzki, Bretoński

Zatoki:
Douglas Bay, Kvarner, Lough Foyle, Lough Swilly, Paradisbukta, Ramla Bay, Zatoka Akrotiri, Zatoka Anzac, Zatoka Arabacka, Zatoka Białych Niedźwiedzi, Zatoka Biskajska, Zatoka Czoska, Zatoka Dublińska, Zatoka Faxa, Zatoka Hyères, Zatoka Kadyksu, Zatoka Kotorska, Zatoka Kvarnerska, Zatoka Lwia, Zatoka Mezeńska, Zatoka Palma, Zatoka Wenecka, Złoty Róg

Morza:
Karskie, Peczorskie, Barentsa, Białe, Norweskie, Szkockie, Hebrydzkie, Północne, Irlandzkie, Celtyckie, Bałtyckie, Śródziemne, Tyrreńskie, Adriatyckie, Jońskie, Alborańskie, Balearskie, Egejskie, Liguryjskie, Libijskie, Kreteńskie, Trackie, Lewantyńskie, Marmara, Czarne
28 4 28