Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:49:05+02:00
To co wydarzyło się w sobotę jest tragedią dla Polski, dla Polaków ale i dla calego świata ponieważ tragedia w której zginęło tyle ważnych osób na raz nigdy nie miała miejsca. Z pewnością zastanawiające jest to dlaczego doszło do tej katastrofy. Jak dla mnie dziwne również jest to że tragedia ta ma miejsce w rocznicę zbrodni Katyńskiej... Padły slowa pod którymi i ja się podposuje PO RAZ KOLEJNY KATYŃ ZBIERA ŻNIWO POLSKIEJ INTELIGENCJII. Szkoda tylko że wiele ważnych osobistości przykład sam Pan Prezydent czy jego Żona po tej katastrofie zostali pokazani przez dziennikarzy jako normalni zwykli ludzie a wcześniej byli wyśmiewani i pokazywani tylko z perspektywy tych którzy rządzą i tych którzy wiecznie drą koty z innymi politykami.
2010-06-25T01:49:46+02:00
Wstałam w sobote rano , i doznałam szoku.
dowiedziałam się od mamy że kaczyński umarł. na początku, myślałam że żartuje, ale niestety. Łezka zakręciła mi się w oku. Tyle osób.. w jednym samolocie. pomyślałam, że może se i oni żart robią.. myliłam się. do dziś żałuje że taka katastrofa się stała.