Odpowiedzi

2010-04-12T22:50:04+02:00
Że od każdej religii są wyjątki i tak jak nie każdy lekarz potrafi dobrze leczyć tak nie każdy chrześcijanin żyje zgodnie z zasadami swojej wiary.
2010-04-12T22:50:25+02:00
Powiedziałbym mu: ty myślisz jak myślisz ale większość ludzi uznaje kościół. Ty masz niestety inne poglądy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:51:21+02:00
Powiedziałabym, żeby nie oceniał innych ludzi, skoro nie ma o nich pojęcia i że chrześcijanie spełniają swoje przykazania, nie po to by to pokazać jemu i całemu światu, lecz dla czystości własnego sumienia. Każdy żyje jak chce i sam się bedzie z tego rozliczał przed Bogiem. A ci, którzy nie są chrześcijanami nie mają pojęcia o dobrych czynach, których się nie robi na pokaz.