Odpowiedzi

2010-04-12T22:58:56+02:00
Zapylenie jest to przeniesienie ziarnka pyłku na znamię słupka, a zapłodnienie jest to połączenie komórki jajowej z komórką plemnikową. Pokolenie dominujące u nagonasiennych to soprofit.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T23:00:31+02:00
Zapylenie jest to zanieczyszczenie gazu lub mieszaniny gazów niewielkimi cząstkami ciał stałych nazywanych pyłem.
A Zapłodnienie jest to połączenie się jąder komórek rozrodczych , w wyniku czego powstaje nowa komórka nazywana zygotą
Czyli Zapylanie jest to rozmnażanie bezpłciowe a Zapłodnienie rozmnażanie płciowe
1 1 1