Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T22:59:15+02:00
P=4πr²
P=4*3,14*12²
P=12,56*144
P=1808,64 cm²

1808,64*0,05=90,432 cm²
1808,64+90,432=1899,072 cm²
2010-04-12T23:11:49+02:00
Wzór:
P=4πr²
r=12cm
P=4×3,14×12²=12,56×144=1808,64 cm²


PROCENTY OBLICZAM Z PROPORCJI
100% -1808,64
5% - x


x=108,64×5÷100=94043,2÷100=90,432

1808,64+90,432= 1899,072cm²

Na uczycie tej piłki potrzeba 1899,072cm² skóry