Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-27T12:00:07+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Panie Jezu proszę Cię, abyś wspomógł misjonarzy odbywających swe dalekie misje, aby były czynnym wsparciem do nawracania niewierzących
45 3 45
Komentarz został usunięty
2010-04-27T12:00:52+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wszechmogący wieczny Boże
Modlimy się za naszych misjonarzy
którzy niosą pomoc w najbiedniejszych krajach świata
Dodaj im siły aby mogli wypełniać chrześcijański obowiązek
Zachowaj ich od chorób, oraz od śmierci
Przez Chrystusa Pana naszego Amen
68 4 68
2010-04-27T12:05:18+02:00
Trójca święto oraz wszyscy święci. Pomóżcie nam dobrze przygotować się i przeżyć misję naszych rodaków. Bądź z nimi cały czas, wspieraj ich i broń swoją mocą. Spójrz Panie na swoich misjonarzy... Poświęcają swoje domy, rodziny, zdrowie, życie, by zjednoczyć się z Tobą... Zapewnij im godne przeżycie misji i udanie się do domu Ojca. To Ty jesteś Drogą, Prawdą i Życiem. Otaczaj opieką ludzi, którzy poświęcają życie sprawie Ewangelii. Amen
91 1 91