Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T08:12:52+02:00
1. Nie zjem tego tortu, chociaż bardzo bym chciała.
2. Lubię owoce - chociażby jabłka.
3. Lubię filmy, choć nie wszystkie.
4. Choćby nie wiem co, nie pójdę do opery. (ale to nieprawda:p)
5. Założę kurtkę, chyba że będzie padać.
6. Co oglądaliście wczoraj o 21:00?
7. Cokolwiek się stanie, zawsze będę do dyspozycji.
8. Czy on naprawdę to zrobił?
9. Czyj jest ten długopis?

Mam nadzieję, że są ok =)
22 4 22
2010-04-13T08:15:23+02:00
Muszę kupić chociaż pięć pomarańczy.
Dostanę z tego sprawdzianu chociażby tróję.
Jestem szczęśliwy choć nie umiem nic na klasówkę.
Musze jej o tym powiedzieć choćby miała się na mnie obrazić.
Nie mogę dziś wyjść na dwór chyba że Mam przyjdzie .
Co masz w torbie ?
Cokolwiek się stanie i tak będę grał na komputerze.
Czy ja lubię poziomki?
Czyj jest ten słodziutki piesek??? :)


POZDRAWIAM :)
11 4 11
2010-04-13T08:15:31+02:00
Zrobię ci to zadanie, chociaż jestem zmęczona.
Wyjaśnia to przykład chociażby żaby.
choć chce mi się spać, muszę isc do szkoły.
będę spać,choćby się paliło.
wrócę o 14.00, chyba że odwołają nam lekcje.
to przedstawienie wyjaśnia, co wydarzyło się 12 lat temu. cokolwiek by się stało, będę cię lubić.
chcesz kawy czy herbaty.
czyj przykład jest najtrafniejszy?
20 4 20