Hej potrzebuje pomocy z zadaniem z matematyki:
Polecenie jest takie:
Wyraź we wskazanych jednostkach:
a)cm 0,8m 500mm 3,5dm o,o7km 70 i jedna 20m
b)dm 137 cm 30,1cm 0,85m 0,012km trzy ósmekm
c)dm 5000cm 20 000cm 15 00000mm 70000000mm
d)km 250 000cm 75 000cm 200000000cm 25000000mm
e)kg 650g 1520g 360dag 16,5t 10 i jedna piąta ton
f)dag 12kg 6,75kg 0,08t 750g 9g
g) 1200mg 70mg 6dag 7,2dag 0,6kg
z góry dziękuje :)


3

Odpowiedzi

2009-11-04T15:57:41+01:00
A)cm 0,8m (0,08 cm) 500mm (50 cm) 3,5dm (35 cm) o,o7km (700 cm) 70 i jedna 20m
b)dm 137 cm(13,7 dm) 30,1cm (3,01 dm) 0,85m(8,5 dm) 0,012 (120 dm) km trzy ósmekm
c)dm 5000cm (500 dm) 20 000cm (2000 dm) 15 00000mm (15000 dm) 70000000mm (700000 dm)
d)km 250 000cm (2,5 km) 75 000cm (0,75km) 200000000cm (200 km) 25000000mm (2,5 km)
e)kg 650g (0,65 kg) 1520g (1,52 kg) 360dag (3,6 kg) 16,5t 10 i jedna piąta ton
f)dag 12kg (1200 dag) 6,75kg (675 dag) 0,08t 750g 9g
g) 1200mg 70mg 6dag 7,2dag 0,6kg
2009-11-04T16:09:12+01:00
A) 0,8m=80cm
500mm=50cm
3,5dm=35cm
7km=700000cm
70,5m=7050cm
b)135cm=13,5dm
30,1cm=3,01dm
0,85m=8,5dm
0,012km=120dm
trzy ósme km=0,375km=3750dm
c)5000cm=500dm
20 000cm=2000dm
15 00000mm=150000dm
70000000mm=700000dm
d)250 000cm=2,5km
75 000cm=0,75km
200000000cm=2000km
25000000mm=25km
e)650g=0,65kg
1520g=1,52kg
360dag=3,6kg
16,5t=16500kg
0,20t=200kg
f)12kg=1200dag
6,75kg=675dag
0,08t=8000dag
750g=75dag
9g=0,9dag

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:15:12+01:00
A) 80cm, 50cm, 35cm, 7000cm, 7005cm
b) 13,7dm, 3,01dm, 8,5dm, 120dm, 3750dm
c) 500dm, 2000dm, 15000dm, 250000dm
d) 2,5km, 0,75km, 2000km, 25km
e) 0,65kg, 1,52kg, 3,6kg, 16500kg, 10200kg
f) 1200dag, 675dag, 8000dag, 75dag, 600dag

a ostatnie nie wiem na co trzeba zamienić ;)