Krzyżówka z ang...
nie mam wszystkich odpowiedzi prosze o pomoc
1. TVs, radios and computers need it (11 liter)
2. Peoplle get ... when things go wrong. (5 liter)
3. The highest part of something. (3 litery)
4. You go to school to get an ... (9liter)
5. Also (3 litery)

Ważne do poniedziałku lecz bardzo prosze o szybkie i przemyslane rozwiązania =]

2

Odpowiedzi

2010-04-13T09:49:02+02:00
Część rozwiązań:
1)electricity
2)?
3)top
4)promotion
5)?

Jeżeli masz już jakieś litery w tych hasłach, co nie wiem - możesz przesłać prywatną wiadomość, postaram się pomóc.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T09:54:08+02:00
1. electricity
2. nie wiem
3. top
4. education
5. too, ale nie jestem pewna ;)

Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam ;)
Jeśli do 2 masz jakieś literki to napisz w prywatnej ;]
Pozdro <3
2 1 2