Odpowiedzi

2010-04-13T09:56:27+02:00
Przyspieszenie oznaczmy symbolem a = 2m/s2

Prędkość obliczymy ze wzoru

V = at
V = 2m/s2 x 10 s = 20 m/s

Odp. Po 10 sekundach narciaż osiągnie prędkość 20m/s (72 km/h)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T09:59:03+02:00
Vo - prędkość początkowa = 0
V - prędkość końcowa = ?
a - przyspieszenie = 2 m/s²
t - czas = 10 s
V = Vo + at ponieważ Vo = 0 to
V = at = 2 razy 10 = 20 m/s
odp
20 m/s