Odpowiedzi

2010-04-13T10:18:06+02:00
Vśr = s/t

s= 5km + 25 km = 30 km
t= 15min + 30 min = 45min = 0,75 h

V = 30km/ 0,75h = 40 km/h to srednia szybkosc motocyklisty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T10:21:47+02:00
Średnią prędkością będzie odcinek całej przejechanej drogi odniesionej do całkowitego czasu przejazdu
Vśr = (5km + 25 km)/(15 min + 30 min)
Vśr = 30km: 45min/60min
Vśr = 40 km/h

Odp. Średnia prędkość motocyklisty na całej trasie wyniosła 40 km/h
:-)
1 5 1