Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:11:06+02:00
Stwierdzenie to mówi, że Katyń upomniał się o pamięć, ponieważ niedaleko miejsca gdzie 70 lat temu wymordowanych zostało 21.000 Polaków zginął Prezydent Polski , jego żona i elita kraju. Jest to dla Polski wielka strata, tym bardziej, że ci ludzie lecieli modlić się w intencji wymordowanych Polaków.
1 5 1
2010-04-13T12:13:55+02:00
Katyn upomnial sie o pamiec poprzez tragedie pod smolenskiem w ktorej zginoł kwiat polskiego narodu lech kaczynski wraz ze swoja zona , a za razem pierwsza polska dama maria kaczynska . wydarzenie z 10 kwietnia wedlug mnie na zawsze pozostanie w pamieci wszystkich polaków.
1 5 1