Przedstaw w postaci procentów następujące liczby.!
prosze pomóżcie :)


a. 3/100 , 7/100 , 80/100 , 27/100 , 99/100
b. 0,05 , 0,32 , 0,01 , 0,2 , 0,9
c. 1/4 , 7/10 , 9/20 , 2 3/4 , 10 5/8 , 4/200 , 35/700


/ jest zamiast kreski ułamkowej
pomocy!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:15:14+02:00

a. 3/100 =3%
, 7/100 ,=7%
80/100 ,=80%
27/100 ,=27%
99/100=99%
b. 0,05 ,=5%
0,32 ,=32%
0,01 ,=1%
0,2 =20%
, 0,9=90%
c. 1/4 =,25%
7/10=0,7%
, 9/20 =,455
2 3/4 ,=275%
10 5/8 ,=1062,5%
4/200 ,=2%
35/700=5%
1 5 1
2010-04-13T12:17:01+02:00
A. 3/100 = 3%
7/100 = 7%
80/100 = 80%
27/100 = 27%
99/100 = 99%

b. 0,05 = 5%
0,32 = 32%
0,01 = 1%
0,2 = 20%
0,9 =90%

c. 1/4 = 25%
7/10 = 70%
9/20 = 45%
2 3/4 = 275%
10 5/8 = 1062,5%
4/200 = 2%
35/700 = 5%
1 4 1
2010-04-13T12:20:57+02:00
A).3%, 7%, 80%, 27%, 99%
b).5%, 32%, 1%, 20%, 90%
c).25%, 70%, 45%, -, -, 2%, 5%
- to znaczy, że tego nie wiem
1 2 1