Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:02:57+01:00
Warszawa- 21 stopni E
Los Angeles-118 stopni W
Moskwa- 37 stopni E
Buenos Aires- 59 stopni W

a)Czas w Los Angeles
21 stopni + 118 stopni= 139 stopni
1 stopień= 4 minuty
139 stopni x 4 minuty= 556 minut
556 minut= 9h i 16 minut

Warszawa- 16.00
16.00- 9.16= 6.44

Odp. W Los Angeles jest 6.44

b) Czas w Moskwie
37 stopni- 21 stopni= 16 stopni
16 stopni x 4 minuty= 64 minuty= 1h i 4 minuty
16.00 + 1.04= 17.04

Odp. W Moskwie jest 17.04

c) Czas w Buenos Aires
21 stopni + 59 stopni= 80 stopni
80 stopni x 4 minuty= 320 minut= 5h i 20 minut
16.00 - 5.20= 10.40

Odp. W Buenos Aires jest 10.40.
2009-11-04T16:49:18+01:00
Warszawa- 16.00
buenos aires- 11.00
moskwa-17.00
los angeles-6.00