Jak nazywają się te miasta? Skorzystaj z podanych współrzędnych geograficznych.
Miasto A: 28°38’S 70°24’W
Miasto B: 22°54’S 43°11’W
Mam jeszcze przyporządkować klimatogramy do tych miast: Pierwszy klimatogram ma bardzo duże opady, a drugi nie ma wcale.

2

Odpowiedzi

2010-04-13T12:36:18+02:00
Miasto A to Sao Paulo (Ameryka Południowa)
miasto B to Dakar (Afryka)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:46:46+02:00
A - Inca de Oro (Chile) brak opadów
B - Rio de Jeneiro (Brazylia) bardzo duże opady