Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:39:49+02:00
A) gwarzyć bo gwara
żarzyć bo żar
szerzyć bo szeroko
mierzyć bo miara
otworzyć bo otwierać
chmurzyć bo chmura
upokorzyć bo pokora

b) na rowerze- na rowery
na torze- na tory
na spacerze- na spacery
w mundurze- mundury
w architekturze- architektura

uzasadnienie polega na tym, że "rz" wymienia się na "r"
2010-04-13T12:40:23+02:00
RZ wymienia się na R

gwara-gwarzyć
miara-mierzyć
otwierać-otworzyć
chmura-chmurzyć
pokora-upokorzyć
szeroki-szerzyć
żar-żarzyć
na rowerze-na rowerach
na torze-na torach
na spacerze-na spacerach albo spacerować
w mundurze- w mundurach
w architekturze-w architekturach
2010-04-13T12:41:42+02:00
A) gwarzyć-gwar, żarzyć-żar, szerzyć-szeroki, mierzyć-miara, otworzyć-otwierać, chmurzyć-chmura, upokorzyć-pokorny
b) na rowerze-rower, na torze-tor, na spacerze-spacer, w mundurze-mundur, w architekturze-architektura