Odpowiedzi

2010-04-13T12:41:26+02:00
5/9= 20/36
7/12= 21/36
4/18=8/36
3/4=27/36
1/2=18/36
2/3= 24/36
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:46:42+02:00
5/9=10/18=20/36
,7/12=14/24=21/36
,4/18,=8/36
3/4,=6/8=12/16=27/36
1/2,=6/12=18/36
2/3=6/9=12/18=24/36
2010-04-13T13:26:07+02:00
5/9=20/36
7/12=21/36
4/18=8/36
3/4=27/36
1/2=18/36
2/3=24/36 robimy to tak ze licznik 36 dzielimy przez podstawe i mnozymy przez mianownik czyli np 36;9=4 i mnozymy przez licznikczyli *5=20/36 :))
2 5 2