Odpowiedzi

2010-04-13T12:48:24+02:00
Pożytki:
-zdobywanie wiedzy
-poznawanie przyjaciół

minusy:
-mozna ssotkac niebezpiecznych ludzi
13 2 13
2010-04-13T12:52:00+02:00
Pozytki:
-----------
zdobywanie wiedzy
poznawanie nowych znajomych
rozrywka
Zagrożenia:
--------------
-utrata wzroku
skrzywienie kręgosłupa
uzależnienie
niechęć do nauki
brak czasu wolnego
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:52:14+02:00
Pożytek:
-ogólny dostęp do informacji
-ogromny zakres informacji na każdy temat
-rozrywka, zabawa
-ułatwia komunikację ze znajomymi
Zagrożenia:
- pedofilia
-wirusy
-przy nadmiernym siedzeniu pogorszenie wzroku i kręgosłupa
20 4 20