Odpowiedzi

2010-04-13T12:50:36+02:00
Układ równań

2a + 2b = 15
a = 4b

2*4b + 2b = 15
a = 4b

8b + 2b = 15
a = 4b

10b = 15 /:10
a = 4b

b = 1,5
a = 4b = 4*1,5 = 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T12:51:16+02:00
Obwód = 2a + 2b

2a + 2b = 15
a = 4b

2 * 4b + 2b = 15
8b + 2b = 15
10b = 15 /10
b = 1,5

a = 4b
a = 4* 1,5 = 6

jeden bok ma 1,5cm, a drugi ma 6cm

2010-04-13T12:51:26+02:00
2a+2b = 15
a = 4b

2*4b+2b = 15
a = 4b

10b = 15
a = 4b

b = 1,5
a = 6