1.Na skoczni narciarskiej typu K120 liczbę punktów za skok długości x metrów oblicza się według wzoru:
Liczba punktów=60+(x-120)*1,8
Ile punktów otrzymuje zawodnik za skoki długości 100m,120m i 130,5m?
Uwaga:Do punktów za długośc skoku dolicza se także punkty za styl.
Pilne na teraz!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-13T14:20:48+02:00
A) skok 100m
60+(100-120)*1,8=60-36=24pkt
b)skok 120m
60+(120-120)*1,8=60+0=60pkt
c)skok 130,5m
60+(130,5-120)*1,8=60+18,9=78,9pkt
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T14:50:25+02:00
100 m - 60 +( 100 - 120) * 1,8 = 60 - 20 * 1,8 = 60 - 36 = 24 pkt.
120 m - 60 + (120 - 120) * 1,8 = 60 + 0 = 60 pkt
130,5 m - 60 + (130,5 -120) * 1,8 = 60 + 10,5 * 1,8 = 60 + 18,9 = 78,9 pkt
7 4 7