Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T13:45:04+02:00
625:5=125
w ciągu 625 godzin można upleść 125 koszyków.
2010-04-13T13:45:09+02:00
625 : 5 = 125

odp. W ciągu 625 godzin upleciono 125 koszyków.
2010-04-13T13:45:19+02:00
Wypleciono koszyki do wielkanocnych święconek.Wyplecienie jednego koszyka trwa5 godz.ile koszyków wypleciono w ciągu 625 godz.?

1 koszyk - 5 godzin.
x koszyków - 625 godzin.

x=625:5=125

Odp. W ciągu 625 godzin wypleciono 125 koszyków.
1 5 1