Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T13:49:19+02:00
¾x+2=1 | *4
3x+2=4 | -2
3x = 2 | :3
x = 2/3

-4/5x + 0,8 = 6 | *5
-4x+0,8=30 | -0,8
-4x = 29,2 | (-4)
x= - 7,3
2010-04-13T13:49:57+02:00
D) 3/4x+2=1
3/4x=-1
x=-1/1 / 3/4
x=-1/1 8 4/3
x=-4/3

e) -4/5x + 0,8 = 6
-0,8x=6-0,8
-0,8x=5,2
x=5,2/0,8
x=6,5
  • 088
  • Początkujący
2010-04-13T13:50:39+02:00
3/4x+2=1
-4/5x+0.8=6
3/4=1-2
-4/5x=6-0.8
3/4x=-1
-4/5x=5.2
x=1 1/3
y=26
Nie jestem pewna...