Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T13:58:57+02:00
Plusy:
- są dla nas pokarmem
- wchodzą w skłąd antybiotyków np streptomycyny

Minusy:
- wchodzą w skład grzybu na ścianach
- powodują uczulenia
- mogą być śmiertelnie trujące
-powodują psucie się żywności np pleśń
2 3 2
2010-04-13T13:59:06+02:00
Plusy:są wykorzystywane w piekarnictwie, przy produkcji piwa, produkcji leków, przy produkcji serów, rozkładają martwą materie organiczną
minusy:wywołują pleśnienie warzyw i owoców, powodują grzybice nóg, wywołuje pleśnienie ścian
3 4 3