Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T13:50:44+02:00
Jezu, mój Przyjacielu!
Dziękuje Ci za to, że z miłości do mnie złożyłeś
dar ze swojego życia.
Dziękuje za wszelką pomoc w trudnościach.
Dziękuje za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć.
Jezu, mój Przyjacielu,spraw, bym umiała czerpać
z Twojej przyjaźni i obdarzał nią innych.
  • Użytkownik Zadane
2010-04-13T13:51:25+02:00
dziękuje Ci Jezu za tewoją przyjażń dzięki niej wierze .
dziękuje za wszystko co robisz... mogę na ciebie w każdej sytuacji liczyć. to ty dodajesz mi sił na następny dzień. gdy czegoś nei rozumiem pomagasz mi. zostań ze mną na zawsze
AMEN
1 1 1
2010-04-13T13:53:16+02:00
Drogi Jezu, ja Twoje dziecko
dziękuję Ci za wszystko co jest wokół mnie.
To wszystko dzięki Tobie.
Dzięki Tobie jestem.
Darzysz mnie wszystkim,
czuję jak trzymasz swoją rękę nade mną.
Wiem, że mnie strzeżesz.
Wiem, że mnie kochasz.
Przyjaźń, którą mnie darzysz,
czuję ją.
Żyję ją.
Kocham Ciebie.
Ja wierny/na zawsze Tobie.
Amen
1 5 1