Odpowiedzi

2010-04-13T13:52:37+02:00
B) 6,78 - (3/8) =(6 i 780/1000)-(375/1000)=6 i 405/1000=6,405
c ) ¹/₉ * 6,3 =(1/9)*(63/10)=63/90=7/10=0,7
d) 1 ²/₅ : 0,25 = (7/5):(1/4)=(7/5)*(4/1)=28/5=5 i 3/5=5,6
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T13:53:35+02:00
B) 6,78 - ⅜ = 6,78 - 0,375 = 6,405
c ) ¹/₉ * 6,3 = 0,111 * 6,3 = 0,699 = 0,7
d) 1 ²/₅ : 0,25 = 1,4 : 0,25= 5,6
1 5 1
2010-04-13T13:55:16+02:00
B) 6,78 - ⅜ = 6,78 - 0,375 = 6,405
c) 1/9 * 6,3 = ???????????????????? .. Tego nie umiemm.
d) 1 ⅖ : 0,25 = 1,4 : 0,25 = 5,6
1 1 1