Odpowiedzi

2009-11-04T16:08:27+01:00
Ponieważ nie słuchał się ojca
robił wszystko po swojemu
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T16:08:42+01:00
-obaj cieszyli się chwilą
-zgineli przez własną nieostrozność
-marzyciele
9 3 9
2009-11-04T16:12:08+01:00
Myśle że dlatego bo:
Obaj zgineli młodo
nikt nie przejoł sie ich tragedia oprócz narratora i ojca ikara
obydwaj byli nie rozwazni nie mądrzy
13 4 13